قانون
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 16:30 :: نويسنده : ★♥تارا♥★

سلامGirl Power

چتورید؟

قانونای وبم رو میدونین؟Queen

ااا پس بازم میگمAlbert Einstein

-حرفای جیز ممنوع

-بزن و بکوب اجباریه

بزن و بکوب اجباریه

نظر خصوصی ممنوعRolling Pin

نظر دادن اجباااااریه

کپی بدون ذکر منبع ممنوووووووووووع

شرکت در نظر سنجی اجباریست

دعوا هم خییییلی ممنوع

میتونید نویسنده ی وبم بشید

عضو گروه دخملونه ام هم بشیدGroup Hug

اینم ارم وبم

 

اینم از ارم من

 

 

تور خدا نظر بدید

تا منم مطلب های روزانه بزارم

 

باااااااااااااااااااااااااااااایRainbow