خاطره.......
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 24264
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : ★♥تارا♥★

سلامGirl Power

خوبید؟؟؟؟

خوش میگذره

ببخشید بچه ها یه مدت نت نبودم

اخه حوصله نداشتم

اما حالا به خطر شما اومدم

اخه خیلی دلم براتون تنگ شده بودشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

ممنون از همه دوستانی که با معرفت بودن و همیشه بهم سر میزدن

حالا سوال اینه

بهترین خاطره زندگیتون چی بوده؟؟؟

منتظر جوابهاتون میمونم هااااااااااااااا

منو فراموش نکنید

اینم چندتا ضرب المثل خنده دار که خیلی باحالن

?-چاه مکن بهر کسي ، خسته ميشي.

?-ديگ به ديگ چيزي نمي گه.

?-شلوار مرد که دو تا شد ، حال مي کنه.

?-گر صبر کني ، زير پات علف سبز مي شه.

 ?-کوه به کوه مي رسه ، ميّت رو زمين نمي مونه.

?-آشپز که دوتا شد هيچ کدوم غذا درست نمي کنن.

??-پاتو از گليمت درازتر نکن ، پات دراز مي شه شلوار به پات کوتاه مي شه.

?-جوجه رو هروقت بشمري جيک جيک مي کنه.

 واااااای چقدر حال میده با کسی که ازش بدت میاد لج کنی

من زیاد اهل این کارا نیستم هاااااااا

اما بعضی ها کفر آدمو در میارن

برای همین لازمه که ضایعشون کنی

اونم سرکلاس جلوی همه

داشتم سرکلاس زبان با پاکن بازی میکردم

که یکی داد زد و گفت بس کن دیگه

حالا فکر کرد منم پاکن رو میزارم کنار

اما من بهش گفتم مشکل خودته جاتو عوض کن

بعد صداشو برد بالا

نمیدونم چی پیش خودش فکر کرد

منم باهاش صدامو بردم بالا و باهاش لج کردم

و خلاصه دبیر عزیزمون چون زیاد از اون خوشش نمیاد

طرف منو گرفت

چه حس خوبی بود که دیدم گریش گرفت و بلند شد رفت یه جای دیگه نشست

اما........................

این داستان ادامه داره

از سر ناخون و این حرفا پامو کشوند دفتر

و بعد با خنده از کنارم گذشت

دوس داشتم خفش کنم اما بازم کم نیوردم و جواب مدیر و معاون رو دادم

حالا دارم فکر میکنم چیکار کنم که حالش اساسی گرفته بشه؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظر نظراتتون میمونم هااااا

 

فراموشم نکنید

بای